PROFESSIONELL HJÄLP

I torsdags var jag hos en psykolog inne i stan. Känns så fruktansvärt bra att få hjälp igen. Även om det kommer ta tid så kommer jag bli frisk. Har försökt på egen hand hela hösten, men fokuserat på helt fel saker. Nu kommer jag bli frisk, men hjälp av min psykolog och programmet jag ska följa. Det är ett KBTbaserat program för att bli frisk från hetsätning, har gjort de förut och då blev jag nästan frisk men sen slutade jag och tappade kontakten med allt. Så nu ska jag köra igång med det igen. Har trott att jag följt det själv men nu när jag läst igenom det igen så märker jag att det är dom viktiga bitarna jag missat.
Det viktigaste är att inte lägga all fokus på viktnedgång, utan att bli frisk, då kommer kroppen att söka sig till sin normalvikt, och genom alla uppgifter jag gör, så märker jag att all min fokus läggs på hur smal jag vill bli. Istället för att tänka på hur jag vill leva mitt liv!!
Boken:

Kommentarer
Postat av: Amanda

Det här kommer du säkerligen fixa :)

2011-07-18 @ 18:58:28
URL: http://mycketamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0