ATT GÖRA EN DÅLIG DAG TILL NÅGOT BÄTTRE

Idag var inte min dag, den saken är säker. Försov mig, vaknade 30 minuter innan jag skulle va på jobbet, tänkte sminka mig på vägen men fick med fel necessär så vart inget med det heller.

SEN.. värsta på hela dagen så råkade jag mosa en mus på jobbet. Nu när det börjar bli kallt så börjar vi också få problem med möss, och jag råkade krossa en som låg på golvet. Fy fan va äckligt det var, har alltid varit min mardröm att göra just det. Själva musen i sig är inte så läskig men själva känslan, konsistensen att mosa ett mushuvud. A, fy fan va dåligt jag mådde hela morgonen. Jättemycket folk på jobbet också.

Trots att min humör var dåligt så bestämde jag mig för att åka och träna yoga. Känns som att för bara några veckor sedan hade jag istället åkt hem och hetsätit men nu ville jag kämpa vidare. Tog mig till friskis, väntade på att yoga passet skulle börja, när det väl gjort det så visade det sig att det bara var ett prova-på-pass. Så det höll bara på i 30 minuter istället för 90 minuter.

Men inte ens detta fick stopp på mig, körde passet och gick sedan hem, hela vägen från city, ca 1 och en halv timme. Nu är jag äntligen hemma. Pappa lagar spagetti och köttfärsås, för bli en liten liten portion. För jag har nämligen med mig några chokladbitar som jag ska ha ikväll. Det gäller att kompensera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0